JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

mandag 22. februar 2010

Verdens herligste 4 bente

Mine kjære husdyr ;) Som koser seg sammen ;)
Se så søte de er sammen ;)
Det er hundevalpen min Rowdy på 8 mnd...han er en Grand Danois,på ca &0 kg og med en skulderhøyde på 90 cm.
Han er så fantastisk snill og god.
En kjempeherlig hund =0)
Så er det bengalkatten min Limited Edition Of LacroiX ,men jeg kaller han bare LUXUS.
Han er en fantastisk herlig skapning ,med en helt utrolig spesiell personlighet...
han snakker....mye....;) å tror egentlig han er en hund ;)Elsker å bli med oss å bå tur, hi hi
han er kjempekosete,og har en pels som er like myk som silke, og som gliterer av gull.
Råeste katten som finnest spør du meg ;)



3 kommentarer:

  1. Helledussen, så nyyydelige at:)Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde,ser ut som verdens beste venner. Blir snart treff igjen no. Klem til deg.

    SvarSlett
  3. takk. ;) Ja de er så herlige <3 Stolt matmor ;)

    SvarSlett