JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

onsdag 3. februar 2010

Fotokonkurranse


Jeg deltar på en Foto konkurranse.
Tema 1 er :
PÅ KRYSS OG TVERS

da passer det bra med dette bilde som jeg har tatt av de karakteristiske og flotte steinene på Langvatnet i Fræna (Møre og Romsdal)


----------------------------------------------------------------------------------

Tema 2 er : LANDSKAP

Dette bilde er tatt på en liten Strand i Stavika.
Fantastisk Nydelig.



Hva syns dere ???

3 kommentarer:

  1. Otroligt läckert , nästan magiskt !

    SvarSlett
  2. tusen takk for tilbakemeldinger...Hyggeløig at dere liker bilde Mitt. =0)

    SvarSlett