JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

mandag 1. februar 2010

Norges peneste Hund

VG Nett skal nå kåre Norges peneste hund. Alle hunder, uansett rase eller personlighet er velkomne til å være med i konkurransen.
Og jeg har selvfølgelig sendt inn et bilder av Grand Danois hunden min Rowdy. Jeg har sett på mange av de andre hundene som deltar i konkurransen.Utrolig mange Sjarmtroll.
Om Rowdy ikke stiller sterkest i denne klassen pga sin størrelse kunne vi sikkert hevdet oss sterkt i en konkurranse om Norges største hund etterhvert ;)å snilleste ;)
Rowdy er fortsatt valp og kan vokse en del enda ;) Det blir spennende å se hvor stor han blir ;)

http://www.vg.no/protokoll/?pid=538&fylke=15&kommune=



























Dal`Z Rowdy og matmor Trude

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar