JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

torsdag 4. februar 2010

Ny foto konkurranse

Jeg er med på enda en fotokonkurranse. GØY !!!

Det var tillat med 2 bilder :)

Tema denne gangen er Valgfritt. =0)

Da vil jeg benytte sjansen å vise 2 av mine vakre bilder av mine Fantastiske flotte dyr.

Her ser dere verdens største herligeste lille valp.



En Grand Danois. Han heter Rowdy.
Han er nå snart 8 mnd...6o kg og har en skulderhøyde på 90 cm... Stoore snille bisken min ;) som jeg er så fantastisk stolt av.
Dette bilde skal forstørrest opp og henges på veggen i Stua


her ser dere enda et Blinkskudd....

Dette er en av Mine 2 Fantastiske Bengalkatter...han heter Lamitech Laroosh,men kallest Lexus Til daglig ;)
Verdens herligste kattevesen...se så flott ? NYDELIG




Eller Hva syns dere ????

3 kommentarer:

  1. for en flott hund du har:)) Joda kattene var fine de også, men det var et fantastisk bilde av hunden. Jeg har kikket nedover bloggen din, du tar flotte bilder!!! Jeg håper det var greit at jeg la meg til som følger.
    Ha ei fott helg

    SvarSlett
  2. Underbar bild på Rowdy ,så läckert med hans koncentration i sitt grävande och med den härliga vyn som visas bakom honom "gillas"

    SvarSlett
  3. Til Patrik og Hagemor ;)
    Tusen tusen takk for fine tilbakemeldinger på mine foto... Det er så kjekt å høre fra folk som liker bildene mine...

    Til Hagemor..=0)
    Kjekt at du vil følge Bloggen min. har egentlig nylig begynt å Blogge...d er vel en viss fare for å bli litt hektet ;)

    Trude

    SvarSlett