JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

mandag 29. mars 2010

Solbriller spesiallaget til hunder. 100% UV beskyttelse, splintsikker og med antidugg linser.

Hunder kan også bli snøblinde på sjøen en sommerdag eller på fjellet i gnistrende snø. Nå kan du forhindre dette ved å gi hunden et par solbriller spesiallaget til hunder. 100% UV beskyttelse, splintsikker og med antidugg linser.



jeg har kjøpt Doggles til hunden min. ;) De var kjempeflotte ;)
Så nå er vi klar for Påskefjellet ;)


Er han ikke søt ;)

God Påske alle sammen

4 kommentarer:

  1. Han er bare kjempe nusselig :) Skulle ha sett mine hadde gått rundt med det hi hi..full spetakel tror jeg det hadde blitt :)
    Men herlig var jo klumpen din da der han prøver kjører solbrillene sine i stua hi hi..
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Trudemor...jeg har en Award premie til deg inne på bloggen min til deg...du fortjener førstepremie, bare fordi du er den du er og jeg er glad for at jeg får dele litt tid sammen med deg...Klem fra Kirsti...

    SvarSlett
  3. Your dog looks so very cute showing off wearing sun glasses Those

    SvarSlett
  4. Synsam butikkene er preget av et stort utvalg av brilleinnfatninger, brilleglass, kontaktlinser og solbriller. Man vil finne alt innen synshjelpemidler, gode garantiordninger og ikke minst også en sterk faglig kompetanse. Synsam skal være den ledende aktøren innen utvalg av design- og merkevarer for optiker markedet.

    SvarSlett