JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

onsdag 27. januar 2010

Vinter

I år har vi endelig vert så heldige å få ha litt fin gammeldags nydelig Vinter.
HERLIG !
Jeg har benyttet sjansen og tatt med kamera ut på tur ,for det kan bli leeeenge til
neste gang.

Jeg har ikke vert så glad i vinteren de siste årene,men sånn vinter vi har hatt i Januar må jeg si er helt Stråååålende....
Jeg synest der er så herlig å puste inn den friske vinterluften og høre det knitre under beina når jeg går.
Langstrakte vite tepper over alt....
Sånn Viner vil vi ha ! :)

Veien bort til Langvatnet


Skaret











Farstadsanden
Det er så fantastisk vakkert der ute :)


Langvatnet


Gjendemsfjellet

dette bilde tok jeg på veien opp til Langdalsbu

3 kommentarer:

  1. Hei på deg.Så nydelige bilder du har tatt,har du super dyrt kamera du?Disse bildene må du sende inn i aviser el..Kosli at du også e på bloggeren.I held på å prøva å feila,og kikker på andre blogger for å finne ting i vil ha med.

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for skryt kjæreste Kirst...
    Ja i elska å ta bilder og ,
    Ja i har et speilrefleks kamera...men det bildet du såg fra Skaret e faktisk tatt med mobi,.da i ikkje alltid gidd å drasse på et stort kamera..he he..I ble skikkelig imponert over resultatet..beste blitz`n du får e faktisk dagslys ;)
    I har aldri gidda å tenke på blogging før,men når i såg du hadde begynt så ble i litt inspirert,og fikk lyst å lage me ei lita side sjøl.litt kjekt da. Så no spørst d om vi bli hekta..;) Lykke til Videre vennen min :)

    SvarSlett
  3. Så artig at du også er blogger... skal nok følge med deg :)

    Klem Siv Janne...
    Ps: Mange fine bilder du har tatt :)

    SvarSlett