JentenavnTrude

Betydning: Styrke

Forklaring: Jentenavnet er en kortform av norrøne navn som ender på "trúdr", som betyr "styrke".

Navnedag: 17. mars

( Jeg har faktisk navnedag på min Bursdag)


Stjernetegn : Fiskene

torsdag 26. august 2010

Min Nye hobby


jippiiiii !!! I går klarte jeg teorien på MC på første forsøk og er dermed enda et skritt nermere mc lappen. Motorsykkelen har jeg allerde kjøpt....så da er d bare å trene på kjeglekjøringa og håpe jeg rekker lappen i år.



Stolt eier av en cbr 600

2 kommentarer:

  1. Så gøy :):) og gratulerer he he ...trodde du hadde den jeg... da :)

    Men sykkelen er mega fin :) Og jenta på god som gull :)

    Klems

    SvarSlett
  2. Takk ! så søt du er .
    ja jeg er stolt av sykkeln min ;) herlig følelse <3 å eie en sjøl.

    SvarSlett